21.11.08

I dag har følgende irriterende ting skjedd:

1. Jeg fikk snø i skoen da jeg måkket i morges
2. Toget var 20 min. forsinket til Stjørdal fordi sporvekslene snødde igjen.
3. Norsk meny i Photoshop 7.0 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) på visningsrommet på jobb
4. Toget tilbake var stappe fullt. I don't like that.
5. Da jeg kom til Steinkjer var det KALDT! Selv med stillongs, bukse og overtrekksbukse.
6. Jeg gikk på Bunnpris og fant masse fin mat, bare for å oppdage at jeg hadde MINUS 35 kroner på konto.
7. Brant meg på fingrene da jeg lagde middag

På den andre siden, har følgende hyggelige ting skjedd:

1. Jeg har en utrolig flott kjæreste - i dag også ^^
2. Sjefen spanderte sjokolade
3. Jeg hadde bra snittsalg i dag, tror jeg. Føles sånn i alle fall.
4. Etter jeg hadde gått ut av Bunnpris og var dritsur kom jeg på at jeg hadde en hundrelapp i sekken, så det ble mat og kinderegg likevel! :D
5. Nettopp sett "Hitchhikers Guide to the Galaxy" på Zebra!
6. Jeg gleder meg til å dra hjem i morra, for å feire lillesøsters bursdag!
7. Jeg hadde brus i kjøleskapet, og burger i frysern!
8. Det var litt artige ting i kindereggene, for en gangs skyld.

Så jeg har det egentlig helt greit. Læll sånn ^^

Ingen kommentarer: