4.12.08

(umbr)-Ella-ella-ella-eh-eh-eh

Åkei, ikke paraply - men katt! Jeg har besøkt Pia og Daniel i residensen i Levanger, og sett "Kung Fu Panda"! Det var jammen meg underholdning syns jeg. Ikke det helt store rent grafisk, men den gjorde det den måtte og fikk oss til å le :) Vi hadde også et TONN med snop, og jeg fikk låne Ella - den søte/gale kattepusen, som vekslet glatt mellom å sove i fanget mitt og kaste seg etter meg med klørne ute og skarpe tenner klare. Søt da :)






1. desember drakk jeg tradisjonen tro julebrus og spiste marsipan, og spiste årets første pepperkake!



Dagens AAAAARGH!

Og til slutt, en sang jeg kom på mens jeg gikk hjem fra jobb:

Hviiiiis rompa di er svær
kan du bruke'n t'å plukke bær
Kan du plukke til du blir blå
og ikke orker å gå
kan du sukre og sylte og spise
hvis du husker å ikke fise
hviiis rompa di er svær

Hviiiiis nesa di er stor
kan du dele den med din mor
kan dere puste ut og inn
med den store nesen din
kan du gjemme unna skatter
og finne søte katter
hviiis nesa di er stor

Hviiiis foten din er stygg
kan du bruke'n t'å fange mygg
kan du kaste den hit og dit
selv om det er et slit
Kan du slå to fluer i en smekk
oooog jage myggen vekk
hviiis foten din er stygg.

Ohyeah!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hva SKAL man med nødrimordbok når man har deg?

nødri-mor-boka