15.12.08

Game night

Denne helga har gått med til julegavehandling, avslapping og det heftigste, mest seriøse partiet Monopol jeg har spilt i mitt liv. Jeg og kjæresten på lag mot lillebror og kjæresten hans, med minstebror i rollen som bank...game on, baby!

Lillebror har Monopol i blodet, og greier faktisk å få et spill som handler om TERNINGKAST (blir det mer tilfeldig enn det?) og meningsløs sløsing med papirpenger til å bli et intrikat spill hvor taktikk er en stor og avgjørende faktor. Team Steinkjer måtte til slutt se seg grundig slått av ett stykk meeeget fornøyd lillebror...


Selv med dette greide vi ikke å få overtaket! Team lillebror eide nesten hele den andre langsida...

*snufs*


The Failboat...

På den lyse siden har jeg endelig en ny og brukbar telefon, SE W595. Foreløpig er jeg veldig fornøyd, selv om jeg savner å ha infrarød - og jeg har ikke greid å finne en blitz/lys på den enda. Snart jul! Yeee!

Ingen kommentarer: