18.12.08

Dååålidag

I dag har jeg ikke akkurat vært i veldig god form, og dro hjem fra jobb i ett-tida tror jeg det var. Snille kjæresten (som for øvrig også er syk) kom og henta meg, og så dumpa jeg i sofaen hans og sov i jeg vet ikke hvor mange timer. Men på vei hjem stoppa vi på Rema for å kjøpe med middag, OG NISSE! Jeg var egentlig for kvalm til å tenke på å spise den akkurat da, men du vet hvordan det er - plutselig er man ikke kvalm lenger, og da angrer man fryktelig på at man ikke har sjokolade. Spesielt når man er syk. Så: STOR NISSE! :D

Nissen som nyter noen sekunder frihet i bilen på tur til kjæresten.

Og i går trodde jeg virkelig det endelig hadde rablet for katteskinnet, hun satt LENGE og bare stirret på døra...
Det viste seg at pus så på en flue, hihi ^^

Ingen kommentarer: