31.12.08

Hei, hvor har jeg sett deg før?

Dette var min stjernekommentar på årets andredagsfest (min aller første, forresten). The story goes as follows:

Noen gamle kamerater av kjæresten hadde leid kjelleren på Zara, det nyeste utestedet her i Steinkjer. Vi ankommer i kledelig tid, ca. kl. 19., dørvakta finner oss på gjestelista og vi betaler oss inn. Vi møter kjærestens kamerater, det er noe håndhilsing og smiling og takk for sist - så lang alt vel. Jeg nikker og smiler til et par stykker, slik man så ofte gjør når man synes at man kjenner noen og vil være høflig. Så kommer en av disse jeg nettopp har nikket og smilt så pent til og sier "Ja, vi må vel hilse!". Jeg ble litt satt ut med det samme, for jeg var jo på dette tidspunktet helt sikker på at jeg hadde hilst på dette mennesket før. Jeg strekker ut handa, presenterer meg (og får ikke helt med meg navnet hans, i alt bråket), og sier "Men har ikke vi hilst før? Du ser da så kjent ut? Hvor har jeg sett deg før?", hvorpå kjæresten ser på meg og sier: "Det er Askil Holm."

Yeah! Hahaha:)

4 kommentarer:

Mella sa...

Hahahha! Ka gjorde han på Steinkjer?! Heheh, du sku ha begynt å synge til han.. høhhø..

Alicejenta sa...

Genialt Edith!
Og jeg hadde nok gjort akkurat det samme, bare at jeg ikke hadde turt å spurt om jeg har hilst på han før.. :p

Godt nyttår Edith! :)

Anonym sa...

Godt nyttår!

hanssen-familien sa...

LOL!!!
Sorry altså, nen.. LOL!