4.9.08

Den merkelige dagen

Så langt i dag har jeg vært våken i ca. en halvtime, og den er allerede merkelig. I går sa jeg ja til å forskyve dagens jobbvakt med en time, og dermed kunne sove en time lenger (alle som kjenner meg bare bittelitt vet hvor glad jeg er i å sove om morran). Og så, i dag skjer det merkelige - jeg våkner halv ni (før vekkerklokka ringer) nesten helt av meg selv, og er faktisk så våken at jeg ikke får sove igjen! Jeg kjenner meg litt glad, og litt skuffa samtidig =)

I går var den fine dagen, for det var dagen da jeg endelig fant meg en hybel! Det er faktisk mer en hybelleilighet, 35 kvm i 4 etasje av ei blokk - med altan! Snakker vi luksus eller? :D Endelig endelig endelig skal jeg få bo helt mutters putters for meg selv, og gjøre hva jeg vil uten å tenke på å måtte stå i dokø eller irritere meg over andres skitne kopper. Jeg er så glad så glad :D

Akkurat nå har jeg ikke noe snålt bilde å poste, men bare et merkelig ord. Si det mange nok ganger etter hverandre, og det mister helt mening - men dette ordet er merkelig ganske enkelt av seg selv.

Dagens ord: Sekk

1 kommentar:

Mella sa...

Hurra for hybel! E så gla for at d endelig ordna sæ.. hjelper å ha litt is i magen, se ting an.. å ikke ta den første og beste (verste?) hybeln som dukker opp!

Men sekk.. potetsekk? Skolesekk? Sekk, frekk, mekk, lekk.. eller bare.. sekk.. ja du har rett, et ord uten mening!

Savne dæ masse! <3<3