29.8.08

Åjadda!

Denne hadde jeg (nesten) glemt at jeg hadde! På bunnen av laptop-sekken lå den, dakar liten. Denne kjøpte jeg før sommeren en gang - og det er vel kanskje det lengste noe som inneholder sukker har overlevd i nærheten av meg. Yeeee :D

Av andre spennende ting i livet mitt har jeg funnet en norsk nettbutikk som selger Hello Kitty, og oppdaget en "ny" og interessant mobiloperatør: MTU. Aschehoug har et bokutsalg med mye rabatt de kaller Billigkroken, uten at jeg har sammenlignet prisene her med andre norske bokutsalg.

Ellers er jeg som alltid på jakt etter nye, spennende nettbutikker som selger ting og tang! Kriteriene er at de sender til Norge, har kule varer litt utenom det vanlige og - aller helst - er norske. Jeg er litt for lei av å finne ting på nettet og så bli dritskuffa når jeg oppdager at de ikke frakter til norge - eller de tar 35$ i frakt for en vare som koster 7$. Gjerne tips meg om du vet om en liten gullgruve et sted :)

Sånn går nu dagan. I morra har jeg fri, og skal etter alt å dømme på kino med pappa<3 Søndag blir det forhåpentligvis en tur nordover, og mandag og tirsdag skal jeg kurses i Trondheim! Glær mæ:) Neste mandag skal jeg også på kurs, da med Adobe. Det blir sweeet XD

Nå skal jeg se om jeg ikke greier å bli litt trøtt, ettersom jeg sovnet på sofaen da jeg kom hjem fra jobb i halv åtte-tida. Lurt.

Ingen kommentarer: