16.8.08

Fridag

Og du verden så deilig å ikke gjøre noen ting som helst! Dvs noe har jeg jo gjort, men ikke noe konstruktivt :) Kanskje jeg skal gå på jakt i mammas store bokhylle og se om det dukker opp noe jeg kan lese. På torsdag derimot, da var jeg flink pike og hadde lang dag! Først på jobb i Stjørdal, og så buss (som viste seg å være dyrere enn toget!) inn til Trondheim. Der ventet min kjære reisende Sarah og hennes nederlandske Boyfriend på meg, og tok meg med på tapas! Du verden for et måltid, det var naaaam! :D Solsiden er flott altså, og ikke særlig folksomt heller om man velger å sitte inne (alle som røyker - og de stakkars vennene deres - sitter jo ute). Det var en kjempeherlig kveld, spesielt ettersom jeg ikke fikk reist til Amsterdam i sommer som jeg hadde tenkt. Så ble det sent tog hjem igjen, og ny tur til Stjørdal på fredag. Jeg må si at denne lærlingjobben i Fame passer meg ypperlig, og jeg gleder meg så sinnsykt mye til jeg får kontroll på ting og i det minste kan ekspedere kunder uten å mase på sjefen :)

Frivillige som vil være prøvekaniner for meg etter hvert må bare ta kontakt! (Et par av dere har jeg blinket meg ut allerede, stand by for masing;)

Ingen kommentarer: