26.9.08

D'er synd på meeeeg...

Jadda, dette er da dag 2 eller noe i den duren i senga, jeg er helt og fullstendig sylta. Hosting, tett nese, vond rygg og aktivitetsnivå som en sokk. Er jeg litt lei? Er jeg? YA THINK? ...

Det positive i det hele er jo selvfølgelig at jeg har et durabelig lager med sjokolade fra bursdagen min, og verdens snilleste kjæreste som tar vare på meg! <3 I tillegg til sjokolade fikk jeg jo som nevnt tegnebrett (and it's fun!) og sovepose!! Den er gjønn ^^

Tja, ellers i dag har jeg (for å nevne noe av min fantastiske dag) hatt et par turer til kjøkkenet, noen små turer på do og så har jeg jo selvfølgelig drept en hel bøling med orker og tyver og trollmenn og ulver og til og med et par små zombier. Drama drama drama!

Så ettersom jeg ikke har vært ute og observert i dag, får dere servert en ord deling fra min gode venn i "orddelingsfeil-tar-livet-av-oss"; Eli.


Woho!

Ingen kommentarer: