15.9.08

Fullmåne

Slik ser den altså ut fra balkongen min, i 22-tida en mandagskveld. (Med heftig digitalzoom:P ) Tidligere, i tenårene, fikk jeg faktisk ikke sove ved fullmåne. Jeg lå og vred meg og kaldsvettet hele natta gjennom, det var utrolig slitsomt. Men ikke nå lenger, nå sover jeg som bare det:)

I dag har jeg hatt fri, og dagen har jeg brukt til å handle inn noen nødvendigheter - og trene! Leeeenge siden sist jeg var på 3T, er ganske fornøyd med meg selv nå. Men tatt i betraktning hvor lenge det er siden sist jeg trente styrke må jeg bare sitere Captain Sham: "That's gonna smart in the mornin'!"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint månebilde da :D Flinkestemi <3

Mella sa...

Nydelig måne! <3

Anonym sa...

Hå-nei-du du-lurer-ikke-mor!

Hør her - det der er ikke bilde av månen. Det er et bilde tatt fra innsida av den nye døra di - gjennom kikkhullet, hvor vi ser et menneske som legger øyet til hullet og som beklageligvis har trakom! Bildet er tatt med invert minizoom.

Så det så!