8.9.08

Mitt hektiske liv

Jah, nå den siste uka har det gått for seg! Kort oppsummert:
- Todagers kurs med Fame i Trondheim
- Leting (og finning:) av hybel
- Feiring av en bursdag
- Pakke alt mitt i to biler og en henger, kjøre det til Steinkjer og bære alt tre etasjer opp. (Med god hjelp fra diverse familie, en kjæreste og Bolle :)
- Kurs med Adobe
- Utpakking av alle eskene

Og så fant jeg ut i natt at madrassen som er her er så hard at jeg er helt nødt til å ha en ny, mest sannsynlig må jeg bytte ut hele senga. Det blir nok morsomt å bære opp 3 etasjer! :)

Nuh, på lørdag jobbet jeg i Stjørdal (etter å først ha tatt toget fra Levanger til Steinkjer og hatt 9 minutter på å hente noe i studio før toget gikk tilbake til Stjørdal - puh). Etter jobb hadde jeg et par timer før toget gikk, og det var intet mindre enn superlørdag på torget der! Det førte til at jeg ikke bare fant det jeg lette etter, men også ble underholdt av Stjørdal Drill-et-eller-annet:


Dagens lenke: http://theopenwall.no/

2 kommentarer:

Mella sa...

Haha, drill e.. merkelig.. æ har faktisk gått på drill da æ va liten.. et under at æ ikke slo mæ sjøl i haue med den drillstaven..

Selger dem mummikoppa på Steinkjer?

*klæmma*

EM sa...

Haha:D Hm, veit ikke? Vi har ikke Christiania Glasmagasin her iaf. Ska si fra om æ ser det nån plass:)