11.9.08

Mitt liv i 20 esker

Du verden så motløs man kan bli av å ha alt man eier og har i esker og svartsekker...utpakking kan være en kjedelig affære - noe som er hovedgrunnen til at jeg ikke har pakket ut så mye i dag. Ironisk nok, ettesom denne ettermiddagen har vært den stilleste ettermiddagen jeg har hatt på lenge! Da jeg låste døra på jobb og gikk bort til sykkelen slo det meg - hva gjør jeg nå? Sært:)

I går kom Bolle og hentet meg etter jobb, og ble med meg på Skeidar for å handle seng. Senga som sto her fra før var mildt sagt upraktisk (120 nederst med en halv køyeseng på toppen), og madrassen...jeg tror ikke jeg overdriver hvis jeg sammenligner det med å sove på betong. Så selv om avgjørelsen satt langt inne, så er jeg -utrolig- glad for det nå. Spesielt nå i kveld, etter at husverten har vært her og sagt at jeg ikke skal tenke på ripene vi lagde i veggen da vi skrudde ned den gamle senga. Den passet nok akkurat inn i sovealkoven her den gangen den ble skrudd opp, og så har den seget litt utover og omtrent blitt en del av veggen med årenes løp. Selvfølgelig måtte hele senga ut fra veggen før den kunne skrues løs.

Av andre innfall jeg har fått som utsetter utpakkinga litt til begynte jeg i kveld å lese i en gammel dagbok. Og du verden...nå skal jeg ikke gå i detalj, men bare dele noen små store begivenheter i mitt liv i 2004 med dere (Mine kommentarer i parentes):

02. mars : "I natt drømte jeg at Christina Aguilera var død og at det ble nasjonal sørgedag."

04. mars : "Hvorfor må alt jeg gjør ha konsekvenser?"

24. mars: "Var på Samfundet på lørdag, helt greit, men ikke killergøy." (HAH! Det er faktisk VANLIG å bruke begrep som killergøy ja faktisk at fortænk!)

05. mai : "I kveld har jeg drept 4 små fluer her inne...håper jeg slipper edderkopper... :("

19. september : "Takk til meg, Superintelligent Woman... :P " (Jaja, det var den dagen...!)

11. november :"Kan nesten sjonglere!"

21. november: " Jeg er DRITSUR på X! Hun måtte plystre, enda jeg spurte pent to ganger om hun kunne slutte." (Det var faktisk DRITirriterende, argh, kjenner jeg ble litt irritert for det der igjen nå...)

Ja, det var vel stort sett det jeg tør å publisere, i frykt for å få gjester med hvite frakker på døra i løpet av natta. Og nå ble det leggetid gitt, så eskene får vente til i morra! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

E Bolle den æ trur det e?
Herlige dagbok kommentara da! *knegg*