23.9.08

All sopp kan spises


Men, som min kjære far sier: Noen sopper spiser man bare én gang.

Siden sist har man feiret kjærestens bursdag, bakt MYE, vært i bassenget, frisert hodet og blitt litt småsyk. Jeg dro på jobb i morrest og alt gikk greit, jeg trodde jeg bare var litt sliten etter turen i bassenget i går (jeg har jo ikke badet i svømmehall på mange ÅR!), meeen no such luck. Snille sjefen lot meg tusle hjem til senga mi, hvor jeg fikk meg en dupp før kjæresten kom og tok vare på meg. Nå går det bedre da, heldigvis:)

Og så...har jeg fått PAKKE! :D:D:D:D Jeg har faktisk tre pakker som venter på meg på hybelen, og jeg er så speeeeent! Den ene vet jeg hva er da men jeg kan ikke takke før i morra, det er jo litt uhøflig å åpne pakker før man egentlig skal. Men jeg kan røpe at jeg er noe så uendelig glad i vennene mine som forstår meg så godt! <3 XD

Nå har også endelig Medietunet fått bein å gå på; gratulerer, jenter! :D

Til slutt et bilde av NRKs nye programkonsept: intimnatur.

Ingen kommentarer: