14.12.07

Nattevakt og Verdal Drift

Fordeler med å gå nattevakt:
- Man kan sove på ettermiddagen før vakta med god samvittighet
- Når man skal HJEM møter man alle de som er på vei TIL jobb og kan tenke på hvor deilig det er å skulle gå hjem og legge seg!!!

Ulemper: Man er ganske lys våken klokka to natta etter....selv om man ikke skal på vakt.

Når det gjelder Verdal Drift henviser jeg til filmen "The fast and the furious: Tokyo Drift". Kalle, bil og is betyr altså håndbrekks-svinger og drifting. Selv om jeg er gladest når det hele er over og jeg ikke er død, så smaker den lille dråpen med adrenalin i kroppen ganske bra!

Men før det var man en snartur på Magneten, og der fant jeg dagens bilde:

Hva gir du meg? 1500 spenn for dette? Da har du for mye penger, for stort hus og for dårlig smak!

Ingen kommentarer: