11.12.07

Im back!

Som lovet.

Anyhow: Lørdag var jeg innom "Jul igjen" på Stiklestad med Monica og de to små. Jeg handlet med meg et stykke hjortesylte til jul (det var godt!), vi hilste på sau og geit, drakk gløgg og spaserte rundt og til vi ble så sultne at både Dina og jeg fikk innovermage! Verre var det med denne grisen, som ikke hadde noen mage i det hele tatt:

Les mer om denne opplevelsen i Monicas blogg (link til høyre) ;)

Julestemningen har altså tatt meg, og julepynten er funnet fram. Jeg har en liten hybel og dermed ikke plass til de store ornamentene, men her ser du bilder av julepynten min (så langt) som jeg er veldig veldig veldig glad i:D

De to Glade Griser:


Nisse og snømann (fra Ciro):
Julestjerne (en julegave, som desverre ikke kommer helt til sin rett på veggen, men jeg har ikke noe annet sted å henge den):

Juletre! (fra Black Design Shop):

Stearinlys-engel (fra en butikk her i Steinkjer med MASSE fine ting i glass, keramikk etc. Nam!):

Ikke akkurat julepynt, men fint likevel på bordene (som jeg ENDELIG har fått opp), fra Nille:

Ja, og alle tre pirates-filmene er nå i hus! Me be a happy pirate, savvy?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Får vi da se bilde av de meget omtalte bordene dine engang eller???
Og engelen var knallsøt!!!!!

Anonym sa...

Gratulere me å ha overlevd æksamen! ;)
Nu kainn du pyint, slapp av å kos dæ!
Go jul! Klæm frå Line Kristine.