5.12.07

Gjøre-alt-annet-enn-å-lese-til-eksamen-dagen

Eksamen nærmer seg med stormskritt, og i dag har jeg brukt mest tid på å unngå å lese. I natt drømte jeg at jeg dreit i hele eksamen og lot være å møte opp på fredag, noe jeg må si at frister. Men "ikke møtt" ser faktisk litt verre ut enn en E, så jeg skal da gjøre et forsøk.

De få minuttene jeg har vært på biblioteket i dag har gått med til noe smånotering, og å legge merke til alle de rare bøkene som omgir oss. For eksempel denne:

(Kristen-humor! "...med tanker, ord og gjerninger.." osv., for de uinvidde)

Og dette er vel den største boka om små dyr jeg har sett! Schvær!


Til slutt lurer jeg på: Har noen hørt om "Froosh" før? Den så rar ut. Så rar at jeg måtte blogge om den, faktisk. Rar:

NÅ skal jeg lese. Snart.

1 kommentar:

hanssen-familien sa...

Har både hørt om, og drukket Smoosh et par ganger. De er helt ok! Det er smoothies. :) Og de er ferskvare, så de må drikkes ganske med en gang etter at de er åpnet.