3.4.06

første jobbvakter over!

Og det gikk faktisk ganske bra. Visste jo litt hva jeg gikk til, selv om arbeidsoppgavene mine viste seg å være litt større enn jeg først hadde regnet med. Sa fra til arbeidsgiver før jeg startet at jeg ikke turte å ta telefoner enda, noe som var heeelt ok. Men så var vi bare to på vakt, og telefonene ringte i ett sett i perioder, så jeg måtte. Men det var egentlig helt greit, har nesten savnet å være hyggelig kundebehandler. Prøver å være det mennesket jeg selv gjerne ville ha møtt på i den andre enden. Hyggelig, men kompetent. (Det siste sliter jeg forresten litt med, ettersom jeg ikke har så lang fartstid i jobben enda) Etter første vakta fikk jeg litt vondt i foten da, satt med pedal på en plass med alt for liten plass til mine lange ben, men det ble bedre på søndag. Med snille foreldre som bringer og henter blir det jo en lek! Må bare være flink å trene nå og utover sommeren så jeg ikke får vondt i skuldrene igjen. Nå er det bare 25 dager igjen til jeg får se kjæresten igjen også, så dette går jo strålande. :P

Har endelig fått sett National Treasure! Spennende film, som bragte fram både latter og høylytte frustrerte utrop fra både meg og lillesøster. (Hun er ikke så lita lenger nå da, men som storesøster forbeholder jeg meg retten å kalle henne lillesøster.) Men nå, leggetid, masse småtteri som skal unnagjøres i morra. Har fått en interessant pakkelapp i postkassa, må nesten dra ned på posten i morra og sjekke hva det er for noe.

Jeg har vondt i tenna...det er ikke noe særlig. Tanntråd og fluorskyll here I come! :( (Damn you sugar, damn you all to Stjørdal (ligger ganske nært Hell))

1 kommentar:

Mella sa...

Damn you sugar, damn you all to Stjørdal (ligger ganske nært Hell)??
Hæhæ, æ flire mæ lørvat..

.. gå til tannlegen, ikke gjør som mæ og vent å tru at d går over.. d ende bare med rotfylling..