17.4.06

Mashimaro!


Godgutt fra Asia! :D

















Og her er også hestehov-bildet:


Klokka er kvart over ti men jeg er ikkeno særlig trøtt...noen hadde nemlig jetlag og slokna klokka ni i går kveld, og vekket meg litt før kl seks i morrest og ville se film... (så jeg sovnet på sofaen hjemme senere..hihi) Har alle hatt en god påske? Det har jeg! For ikke å si strålende :D Og i morra begynner praksisperioden, men sommerfuglene i magen har ikke bestemt seg for om de skal være glade eller redde enda. Kanskje de er litt av begge deler. Jeg kan ikke sommerfuglsk så jeg vet ikke. Her er forresten Labraduddelen jeg har skravledudlet så mye om! Han er litt noe i retning gigantisk hybelkanin, hihi. Søtsøtsøt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Har ikke hatt en bra påske... *syte*
Min ferie begynte fredag 7.april, og var forsåvidt grei et par dager... Gledet meg bare til min kjære skulle få ferie på onsdag, så vi kunne dra på fjellet og gjøre påsketing.
Onsdag begynte jeg å bli syk.. Torsdag var jeg syk, fredag var det verre.. Lørdag var jeg litt bedre, og søndag, da begynte jeg og bli såpass at jeg trodde at jeg skulle være frisk til neste dag (mandag) som var Stig-Jonnys siste feriedag.

Men så begynte nesa mi å leke foss.. Snytebehov hvert femte minutt, og alt var bare bæsj.. Mandag, var jeg syyyk igjen, og holdt senga hele dagen. Er fortsatt syk, men nå sitter jeg i alle fall på skolen.. Ser på deg nå. Hehe. På biblioteket :)