28.4.06

B for BÆST!

Æ FIKK B! på flashoppgaven! Det er helt utrolig...lurer på hva sensor var høy på? Men det betyr i alle fall at jeg tør å legge ut link til oppgaven: HER Vi fikk også karakterene på obl. 3 i filmfaget i dag, og en B og en D blir sammenlagt C. Det er jo helt OK, men skulle gjerne gjort det bedre på den siste oppgaven.

Ellers i dag har jeg filmet og redigert en sak helt alene (med en journalist fra T-A med som reporter), og det gikk egentlig veldig bra. Eneste er vinklingen på saken da, sånne ting er jeg visst ikke så flink på (enda;) Men bildene ble i alle fall noenlunde ok, og det er jo halve jobben. Etter det ble det mat på *hemmeligestedet*, is OG jeg husket å kjøpe marshmallows! (takk, Vidar)

Så...nå tørker jeg litt støv mens jeg venter på at en kjæreste skal komme seg nordover...det ble ikke noe av den gulvvaskinga. Ikke støvsuginga heller. Jeg gidder ikke, hihi. Oooh that 70's show på TV! *løpe*

Ingen kommentarer: