1.5.06

Stoltenberg og jeg

Å jadda! I dag dro Trine og jeg til Verdal, og plutselig sto jeg med mikrofonen i handa og statsministeren på lukte-hverandres-ånde avstand! Han er mye høyere enn han ser ut på TV! Sjekk ut webTV i morra for det n-yyydelige intervjuet. Husker ikke så mye av det jeg egentlig, var vel mest opptatt med å ikke skjelve eller stotre for mye. Med det sagt synes jeg Stoltenberg virket som en veldig sympatisk kar, tror han så hvor redd jeg var, hehe.

Ellers har det vært nok en innholdsrik helg. Ola har vært her, og det var bare helt knall! :) Fikk bowla litt, og jeg greide faktisk å bruke en 11-ball (ball? kule?) uten å få vondt i armen! Hvis ikke det skrives i historiebøkene så vet ikke jeg! Jeg har også fått bevist min teori om at biljard er et spill basert utelukkende på tilfeldigheter, og at folk som sier sånn "gul i veggen og i hjørnet" er TEITE! Selv om de vinner... (evt er jeg en dårlig taper, your choise)

Nu er det natten igjen, og i morgen begynner nok en dag med WebTV-produksjon! Ny dag, nye utfordringer, nye muligheter og nye erfaringer. Best jeg legger meg før jeg begynner å sitere Shakespeare eller noe...ehe. Nattnatt!

Ingen kommentarer: