23.5.06

Det bygger opp til streik, som heldigvis i stor grad bare rammer servicetjenester til pleietrengende pasienter og arbeidsledige. Så langt står ikke HiNT i noen fare, men sant å si kan jeg ikke forstå hvorfor dette skulla ha noe å si for eksamensavviklingen når det bare er gamle folk som passer på oss og faglærer ikke viser nesen sin i det hele tatt! Uansett, VG sier det slik:

Yrkesgruppe: Universitets- og høgskoleansatte - LO Stat, YS Stat
Antall: Ikke oppgitt
Hvor: Universitetene i Oslo, Trondheim (NTNU), Tromsø og Bergen. Høgskolene i Oslo, Trondheim, Tromsø, Kristiansand og Bergen. Kunsthøgskolen i Oslo.
Opptrapping: Klart onsdag eller fredag.
Rammer: Studenter, mulig eksamensavvikling

Ellers i dag har det skjedd massevis, men ettersom jeg har latt meg fortelle at å lese om min dag er like interessant som å lese til eksamen, får dere bare høre om de aller siste timene: Jeg har lånt bort Espen sitt tørkestativ til amerikanerne! Hahaha :D Og gått tur, og disset for første gang på fåglarna vet hvor mange år. Ja, jeg er kvalm :P

*klemme eli* :)

Ingen kommentarer: