7.5.06

Diagnose: Personlighet

Ohyeeez...da er enda en helg snart over. Trist i grunn! Begynte bra på fredag, med grilling av pølser og umenneskelige mengder marsmallows med en gjeng herlige mennesker her på Figga! Etter det dro vi på Dollys og brukte SKATTEBETALERNES PENGER på å kjøpe isbuffét! Nammenamm!

Lørdag satt jeg på med snille Jane inn til Levanger, ettersom jeg trodde jeg skulle ha nattevakt...men den gang ei. Fikk isteden en absolutt n-ydelig båttur sent lørdagskveld, med pappa og brodern (som er nesten like høy som meg! eeek!). Og jeg fikk fisk! To små raringer, den ene rykka jeg i øyet, den andre i ryggen...stakkars små. (For de uopplyste: Når man fisker med snøre må man rykke i det, og det er altså forskjell på om fisken biter på kroken eller uheldigvis blir hengende fast i kroken - hence the term "rykket fast".) Det var helt fantastisk der ute, helt stille - bare oss, båten og solnedgangen...og motorduren. Ekstra morsomt å få litt fart på sakene når ferja durer forbi da, kjøre over bølgene bak den og få litt saltvann i håret! Helt merkelig følelse når båten blir tatt av en bølge og dyttet fremover! Jeg har ikke vært så lykkelig på lenge :D

I dag møtte Eli og Jane meg på stasjonen da jeg kom, og så dro vi til *hemmeligstedet*. Og apropos *hemmeligstedet* så er karsen min grodd ganske bra nå, men jeg har nok til omtrent 0,5 kvm til (pluss en ekstra pose i dag...), så hvis noen vil ha karsefrø er det bare å si fra! Etter det dro vi til Paradisbukta og solte oss og VASSET! Første barføttdagen min i vår! *kose seg* :D Vannet var grasalt kaldt da, det skal nevnes.

Nå skal jeg bare henge opp klær og lese mer i The Da Vinci Code som snille Eli låner meg, og nyte de siste små timene av søndagen min.

P.S.
Hvis du ser meg sitte med røde øyne og snufse den nærmeste...våren! er det ikke fordi jeg er lei meg. Det er fordi jeg er fly forbannet på bjørketrær og måten de tror de eier hele verden.

1 kommentar:

Mella sa...

I mårra blir d mer marshmallows.. meeeeerrrrrrrr! <3