3.5.06

So long, and thanks for all the fish!

Så har det altså skjedd. Ikke heeelt etter boken, men Adressa.no melder i alle fall at 600 delfiner begikk selvmord på Zanzibars kyst. Det fremmes ulike teorier om grunnen til massestrandingen, som forgifting og påfølgende forvirring, meeen jeg holder en knapp på at JORDAS UNDERGANG ER NÆR! Sola vil dessuten eksplodere snart (eller var det implodere? Uansett en dårlig ting.) , så vi har bare et par knappe milliarder år igjen å leve! Da er det godt å huske på det fine ordtaket (fritt etter husken):

" Selv om jorden går under i morgen ville jeg sådd karse i dag. "

Og det er da nettopp det jeg har gjort. Får se om jeg ikke får lagt ut noen bilder av det lille prosjektet etterhvert.

Men nå må jeg kle meg naken og sette meg på taket og be om at en UFO skal komme og redde oss alle fra elendigheten. Det er bare å bli med, men husk å barbere leggene.

*zumm*

Ingen kommentarer: