27.5.06

Sommerferie!

Jaha...da var det visst sommerferie! Siste eksamen i går. Nå har jeg to uker fri før sommerjobbinga begynner, det skal bli godt! Men det er litt trist...alle drar jo hjem, og noen slutter *klemme eli* :( Men sånn er det å være student. Herren gir og Herren tar! ;D (intern:P)

Har begynt å vaske her, og rusket jeg har hatt i halsen de siste ukene har visst bestemt seg for å bite seg skikkelig fast. Vondt i halsen er bare plagsomt :P Har vel stort sett pakket det jeg skal ha med meg...alt som står igjen får meg virkelig til å tenke på hvor mye dritt jeg har, når jeg kan klare meg i to måneder med en bag med klær og en sekk med andre småting.

Det er vel for tidlig å si god sommer enda, men det er vel lov til å ønske god ferie til de som har det, og lykke til på eksamen de som enda ikke er ferdige ;)

Savner klassen allerede...sukk :)

Ingen kommentarer: