26.4.06

Arti! :D

Mens vi venter i spenning på at Eli skal komme med Glemte Helter del 4, får jeg pludre litt om dagen min. Yeee!

Praksis er helt utrolig spennende, lærer så mye! Det er litt hektisk, men det er så artig å endelig få fingrene i noen virkelige nyheter! I går dro vi ut med en journalist og en fotograf, og i dag med en journalist. Det er massevis av teknikk å plukke opp av bare å se på dem! Jeg suger til meg som en svamp, og håper Korttidsminneforeningen aksepterer min midlertidige utmelding.

Ellers leverte jeg søknad om utsatt tid på eksamen i dag, bare litt over en måned etter at fristen har gått ut. Forhåpentligvis vil mitt vinnende smil og rennende nese overbevise saksbehandleren om at jeg trenger den lille halvtimen ekstra på eksamen (noe jeg gjør. I motsetning til hva mange tror er ikke kløende øyne, rennende nese og tung pust effektiviserende for eksamenslesing...)

Og, ja, News Of The Year - siden i går har jeg kjørt fire - 4 - vaskemaskiner! Vasket masse klær og sengetøy, og det er sååå godt å ha alt rent! Jeg har også planer om å vaske gulvet før helga, men må se hva jeg gidder. Skal ihvertfall støvsuge! Hvis jeg gidder.

Ingen kommentarer: