30.10.06

Den beste kuren mot småsyke? Grandis, dårlig TV, senga og safari-kjeks. *namnam*

Bilder fra halloween-festen kan forresten ses her http://www.klikktoillat.tk/ , pictures, Kindergarten, Halløween. Det kommer vel flere bilder etterhvert også, hvis jeg har forstått meg selv rett. (Jeg tar for øvrig ikke ansvar for innholdet på eksterne nettsider ;)

Hender det at du blir dritt lei av folka i klassen din? Da er det greit å være i en nerde-klasse! Når vi blir leie av hverandre kan vi nemlig bare skyte hverandre ! Eller, ihvertfall gutta i barnehagen. Skyt en MMT-student du også!

Nuh vil jeg gjerne avslutte med en vits, rått stjælt fra ovennevnte nettside (det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse, eller hva Hal?)

---

En Celticsupporter, en Newcastlesupporter og en trønder på fotballtur
sitter i en pub. Alle stirrer bort på en mann som sitter alene på et
bord borte i kroken. Det er noe veldig kjent med han, men ingen av dem
kjenner ham igjen. De stirrer og stirrer helt til Celtic-supporteren
plutselig utbryter:

'Jammen (red. edith.anm.), det er jo Jesus!'

Joda, der satt Jesus med en halvliter. Fulle av glød spanderer de hver
sin øl på ham, en Guinness, en Newcastle Brown Ale og en E.C. Dahl.
Jesus smiler, tar imot halvliterne og nyter dem en etter en.

Når han er ferdig, reiser han seg og går bort til de tre mennene. Han
strekker ut hånda mot Celticsupporteren og takker ham for Guinness'en.
Når det er gjort roper Celticsupporteren av begeistring:

'Gikta jeg har hatt i 10 år er borte! Dette er et mirakel!'

Jesus tar så Newcastlesupporteren i handa og takker for den friske
halvliteren med Newcastle Brown Ale. Når han slipper taket, er

Newcastlesupporteren nærmest i sjokk:

'Utrolig, ryggplagene mine er helt borte! Dette er også et mirakel!'

Jesus snur seg deretter mot trønderen som velter stoler og bord for å
komme seg unna.

'Hva er galt?', spør Jesus.

'Kom dæ vekk!', roper trønderen . 'Æ e på uføretrygd!'

Ingen kommentarer: