2.10.06

Baby!

Synes denne dagen fortjener litt oppmerksomhet: GRATULERER med babyen Monica! :D Hihi, vi i "gjengen" ble liksom bittelitt tante i morrest... Fått MMS-bilde av nurket, hun er så skjønn :) Gleder meg til å hilsepå! :D

Ellers tenkte jeg bare å fortelle den interesserte leser at nattevakta i helga gikk greit, usedvanlig stille og rolig faktisk. Med unntak av en rev som sto og viste rompa til oss utenfor vinduet så vi ingen merkelige skapininger.

Pappa og jeg så Raud Vinter på søndag. Det var et utrolig sterkt stykke jeg kommer til å huske lenge. Ekstra artig at Gunhild huskerikkeetternavnet, eks-vokalist i Gåte, hadde en ledende rolle. Stor stemme! Det var også siste forestilling, så dere som ikke fikk sett det kan bare angre!!

Dessuten skal jeg jaggu finne fram det elektriske varmeteppet mitt igjen. Blodsirkulasjonen i tær og fingre er lik null, det kan bare bety én ting: Det er høst!

Dagens treat, Designer minne-PINNER:

Ingen kommentarer: