29.9.06

Jeg, webjournalist!

Ja det stemmer! Synes jeg må skryte litt ;) Denne uka har Trine og jeg startet opplæring som webjournalister i T-A, det har vært (og er) veldig utfordrende - og VELDIG artig! Lærer masse, og ikke minst - det er litt godt når man har jobbet en stund med en sak å se den "i live" på nett, hehe. As I write er det jeg som har stått for hovedsaken som er oppe nå ("Tatt med 40 000 i kontanter"). Ja du verden. Litt selvgod må da jeg også få være av og til. :P :)

Av andre prestasjoner har jeg vært på trening intet mindre enn to ganger denne uka! Har ikke blitt så mye skole da. Fikk forresten en C på det latterlige innovasjons-faget vi hadde i oppstarten, det er jo greit. Føler det var et fag mer på linje med Ex.Phil og Ex.Fac, ingen bryr seg om hva du har lært - men det er SÅÅÅÅÅ VIKTIG at du bestod. Sa noen "det er om å gjøre å få flest mulig studenter til å stå på flest mulig eksamener så skolen får mer penger"? ...

Maria har endelig fått Pago'en sin, nå er det bare én mail jeg må sende ut før jeg kan ta helg...eller, det kan jeg jo ikke. Må jobbe med flash, og i morra er det nattevakt på der sjukenhaus. *Moneymoneymoneymoney---mooooney!*

Og så til slutt, som en liten premie til deg som gadd å lese gjennom hele innlegget i dag, en link: http://www.pistolw imp.com/media/50625/ . Søte lille marihøna :) Det er første gangen jeg har hatt _medfølelse_ med en edderkopp...denne MÅ du se.

Peace out!

Ingen kommentarer: