25.9.06

22, jeg?

Når blir man egentlig så gammel at man per definisjon kan kalles "voksen"? Små barn har kalt meg "voksen" ihvertfall de siste to årene, men for dem er jo de fleste over 150 cm store. Neimen om jeg vet. Det er jo ikke som om jeg får lov til noe mer nå. Noen utesteder i Trondheim har vel 23-års grense, men hvem vil vel inn der da? Hah! Aldre man gleder seg til:

6 - Begynne på skole
10 - Første "runddag", man er liksom litt stor
13 - tenåring!
15 - konfirmant (penger...) (og seksuell lavalder?)
16 - Videregående, man blir liksom med ett litt tøffere
18 - Røyk, øl, man slipper inn på utesteder (lovlig)
(20 - sprit?)
21 - Slipper inn på de bra utestedene

og så...nothing. Sakte men sikkert kryper man oppover mot 30, begynner å tenke på testamente og spare til gebiss. Nå blir jeg bare eldre og eldre og eldre... Hørte noen det knirke i ledd?

Uansett, hadde verdens fineste bursdag! Frokost på senga, smågodt og tegneserier, bløtkake og brus med familien - kjempebra! Alder betyr ingenting så lenge man har folk som er glad i seg og som gir deg kake ;)

Hurra for meg! (i går) :D

PS.
Endelig! A-mennesker har genfeil (VG)

4 kommentarer:

K sa...

Jeg tror vi trenger en gebiss-mote, sånn at det blir litt mer stas å bli gammel. Blue is the new gulbrun liksom.

Bildene har jeg på papir, så nå kan jeg endelig få brukt den nye scanneren som jeg kjøpte på impuls! Hurra! Skal jeg legge dem ut på bloggen min kanskje? Tihi...:-)

Anonym sa...

Gratulerer med dagen som var!

Anonym sa...

Jeg holder på mitt. Du er fortsatt rar.

Anonym sa...

GRATULERER MED DAGEN SOM VAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stor hurraklem fra meg!