9.10.06

siden sist...

Ja du verden som tiden går. I dag oppdaget jeg at ostekaka som har stått i kjøleskapet siden midten av august, slett ikke er Iselin sin! Den er MIN!!! Heldigvis hadde den bare tørka inn uten å lukte...fatter ikke at jeg kunne overse den så lenge...håh.

Av litt større ting er det jo verdt å nevne at jeg nå er..bare meg ("singel" høres så tacky ut:P ). Skal ikke utbrodere det noe her, men jeg har det bra, og ser frem til å møte Min Gode Venn Ola i jula :)

Ellers jobber jeg med mitt interaktive medier 2 prosjekt, et dynamisk bildegalleri. Har gjort noe i Flash med actionscript som forsåvidt funker, men har mer lyst å få det til å PHP. Noe som også har vist seg å være lettere sagt enn gjort, ettersom mine PHP-kunnskaper enda er nokså begrensede. Du og du jeg gleder meg til databaser..! =D

Jeg har også blitt introdusert for et fantastisk fenomen: Happy Tree Friends! Små søte dyr som døøøøør! Hihi:) Se her (linken åpnes i ny side).

Bortsett fra det er det høst, jeg fryser og jeg hater det. KALDT!!!

Ingen kommentarer: