22.10.06

Trondheimstur og diverse

LILLEBROR HAR BURSDAG I DAG!! GRATULERER MED DAGEN!!! :D :D :D

Ja, det er vel på tide med en liten oppdatering igjen, også denne gangen har jeg gjort noe som er verdt å nevne. Skal supplere med et par bilder så blir det kanskje litt interessant også.

Jeg har nemlig vært i Trondheim for første gang siden august! Det var godt å se Andrea og Sarah igjen (og Ragnhild;) =D Har handla masse jeg trengte (og litt som jeg hadde lyst på, hihi), blant annet disse fine skoene:


Fine ja? Hihi =D

















Jeg fant meg også - endelig - en allværsjakke som er både supergod og ikke blod-dyr, veeeldig fornøyd altså. Sammen med den nye fleecejakken min og superundertøyet (begge deler kjøpt på salg, selvfølgelig) er jeg godt rustet mot den elendige vinteren som er på vei. Bring it on! sier jeg bare.

Ellers vil jeg gjerne presentere den nye kjæresten min i samme slengen. Er han ikke kjekk?


Møtte ham på Mercur på lørdag. Han er høy, kjekk, ren og velkledd - og en fantastisk lytter. Han ser aldri på puppene eller rompa til andre jenter, og jeg vet alltid hvor han er og hvor jeg kan finne ham. Den perfekte mannen, eller?

Og no over til noko heilt anna.

Jeg har innsett nederlaget. Det er så mye propaganda overalt nå at jeg gir opp. Her er bare noe av det jeg har måttet stri med de siste dagene:





Og ja, det må jeg ikke glemme,- i dag var jeg på en herlig gospelkonsert i Levanger Kirke! Herlig musikk, og den kjente eks-torpedoen Hans Petter Martinsen (svææær mann....woohaa!) fortalte om forandringen i livet sitt etter at han ble kristen. Sterkt! Noen ganger blir jeg bare så satt ut av hvor sterk tro enkelte har. Herlig :)

Kake har det også blitt, når noen blir 10 år må det jo feires!

Dah er det over for denne gang. God natt!

Ingen kommentarer: