26.10.06

Læpptåpp!

Thats right! Min snæxi Acer er innomhus! Se så fin!


Herlig, selv om jeg merker at jeg vil trenge litt tid til å venne meg til tastaturet. Vidarvennen har vært her og kasta ut masse søppel og lagt inn masse annet stash, så livet er bare herlig! Nå er jeg ikke lenger en av to i klassen som ikke har laptop =D

På skolen jobber vi intenst med å forberede den første flerkameraproduksjonen, og klassefesten er - endelig! - i boks! Glær mæ :)

Ellers har det som vanlig skjedd alt for mye på at for kort tid, og jeg skulle som vanlig ha lagt meg for en time siden. Men jeg kommer antakelig ikke til å legge meg på en time enda - som vanlig.

Nattnatt alle søte små! Og alle stygge også.

1 kommentar:

Anonym sa...

Å båi! Gratulerer med ny laptop da!
Hvordan gikk det med mobilblogg?