4.11.06

Singellivet

Jeg har nå vært singel i godt og vel en måned, og her er noen av mine erfaringer med det:

Fordeler:
- jeg kan spise så mye hvitløksbaguetter jeg vil
- jeg slipper å se fotball og poker på TV
- jeg kan ha det så rotete som jeg bare vil
- ingen sier "no må du kutt litt ned på sjokoladn ja..."

Ulemper:
- når man blir stiv i skuldrene etter en lang dag må man trene eller vente til det går over av seg selv. (begge deler like irriterende)

Så langt flest fordeler altså! Men det har dukket opp ett problem som overskygger alle fordelene som et fjell over en fluebæsj...hvem i all verden skal gi meg julekalender i år!? Sånt kan jeg jo ikke kjøpe selv! (Et sted går grensen) Stakkars stakkars stakkars meg. Akk&ve.

Smertefull hilsen meg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Pøh, jeg har da i mye større grad vært din sjokoladedealer enn sjokoladekritiker. Og rommet ditt var aldri ryddig, så nå kan det _fortsette_ å være så rotete som du bare vil ;)