9.11.06

Mitt liv som superhelt

I dag mista jeg handsfreen i kakaokoppen på jobb. Jeg skulle legge den fra meg, og så -plopp!- datt ørepluggen oppi. Håper de har kakaoforsikring på mobilutstyret sitt.

Bortsett fra det går livet sin vante gang her på Steinkjer. Og hva er det med at rommet mitt er rotete da? Jeg har faktisk fått kommentarer fra _Vidar_ på at "Du har tidenes rotete rom ass...". Mr. vasse-i-søppelposer aka Mr. lage-sti-mellom-søppelposene-heller-enn-å-kaste-dem...!! Her er det i alle fall ikke søppel. I alle fall ikke mye.

Ellers registrerer jeg at det så smått begynner å bli lovlig kaldt. Det begynner også å bli lovlig sent. Og ettersom jeg har lovet å gå til skolen i morra med min nye spasere-venn Kalle (som endelig har flytta til Figga! Yee! =D ) må jeg vel bare komme meg i sovinga så fort som mulig. Rett etter kveldsmat og en kjapp titt på Cartoon Network (min redning, ettersom Disney Channel ikke sender etter ni).

God natt!

1 kommentar:

Mella sa...

Gla på dæ å! *klemmeflat*