15.5.08

Oppdatert!

Det våkne øye har kanskje fått med seg at bloggen har gjennomgått noen mindre endringer i dag. Enklere grensesnitt for å justere layout har skylden :) Et par rubrikker har gått til Google, og tegneserielinkene er oppdaterte. Tenker også å legge labels til postene fra nå av, selv om jeg ikke har kommet lenger enn to: gibberish og shopping. Det siste sier seg vel selv, og under 'gibberish' faller vel de fleste av innleggene mine. Struktur struktur struktur!

Soundtracket i dag er Jamie Cullum, det første albumet. Herlig musikk :) I går var det Mozart (!) og gamle slægere fra NTNU-dagene. Gjør noen halvhjertede forsøk på å rydde hybelen min, som på mystisk vis alltid greier å bli rotete av masse bittesmå ting og tang jeg ikke aner hvor jeg skal gjøre av. Feks. hvor er det mest praktisk å ha allergitablettene? På badet? På nattbordet? I veska? Alle stedene? Jeg har jo små blå piller over alt...!

Jah, og i dag kjøpte jeg UV-filter, til tross for at jeg så langt har ment at det er en dårlig investering. Fant et som var billig i utgangspunktet med 60% rabatt i tillegg - da var det jo bare å hoppe i det. Linsa er behørlig renset med trykkluft, og UV-filteret er godt skrudd fast nå. Greit når det var så billig :)

At det var? Om jeg leser til eksamen? Eks...esk...eh? Nei, det har vi ikke hørt om. Sukk...

Ingen kommentarer: