4.5.08

En søndag i bilder

I dag sov jeg lenge og lenger enn lengst - helt til halv ett! Sov som en stein hele natta og skjønte ingenting da jeg våkna og så hva klokka var. Så var det opp, frokost og en film om Rolling Stones, og så rett til Overrein!

Her gikk vi en tur oppover en gammel sti, og så spor etter både det ene og både det andre (kjapt mikset i PS):


Etter en rast med lefse og diverse gikk vi ned igjen, og kjæresten og jeg gikk og hilste litt på hestene.

Etter en kjapp (og god!) middag måtte vi dra, men jeg rakk å knipse to av villkattene på gården først. De er vel fine?

Så bar det på bursdagsbesøk hos kjærestens onkel, som bor i et gedigent hus nært Steinkjer sentrum her. Vi ble igjen litt for å være PC-hjelp,- dvs. kjæresten assisterte, jeg så på :) Kjærestens tante driver med forskjellig håndarbeid, og så fikk jeg dette nydelige skjerfet i merinoull da vi dro! :)


Kjempefin søndag :)

Ingen kommentarer: