9.4.08

Nå sitter jeg på videolaben og digitaliserer en TRE TIMER lang video av min kjære brors konfirmasjon. Jeg er egentlig ganske stolt av at jeg får det til, for det var en del knoting med kabler og koblinger og innstillinger i starten. Men nå går det som en drøm! Så hvis noen vil ha digitalisert VHS er det bare å ta kontakt - jeg tar ikke mye betalt :)

Stjerne til den som vet hvem denne mannen er! (KOLON)

Jadda - det er Jonas Gahr Støre! Vår utenriksminister var i går på besøk ved HiNT, og aldri har vel B123 vært så full av folk! Vi kom litt sent, og måtte stå! Det var et veldig interessant foredrag, han snakket om Norge som stort og lite land i en global sammenheng. Artig å få satt ting litt i sammenheng og få grep om hvilke prosesser Norge er og bør være involvert i, uten at han gikk så mye i dybden at det gikk over hodet på meg.

Senere på dagen i går satt jeg husvakt, for foreldrene til Håvard fikk visst ikke være til stede mens det var visning på huset. De har kjøpt den flotteste og største gården her i Steinkjer (minst), og jeg må ærlig innrømme at jeg gleder meg veldig til de flytter dit og får den i drift - for da får vi jo komme på besøk! :D Men nå må jo det gamle huset selges, og i går var vi der og passet på litt mens masse fremmede folk gikk rundt og tafset på eiendommen deres.

Litt artig var det også, da det kom inn en dame med to barn! Den ene gutten spør Håvard om det er han som bor her, og han svarer at nei, det er det foreldrene hans som gjør. Hvorpå gutten spør: "Åja. E dem dø da?" Hahaha :D Vi måtte også være litt strenge på at det ikke var lov å leke med legoen der, og at fiskene i akvariet IKKE skulle kastes ut i hagedammen. Cute :D

Ingen kommentarer: