14.4.08

Mandag igjen

Så var det mandag igjen ja! Kort om helga: Fredag tok jeg buss inn til Levanger, og var med på et herlig møte i Smelteverket :) Lørdag sto jeg opp ca. halv seks, og labbet til jobb. Turen hadde nok vært mye tyngre om jeg ikke hadde hatt speilrefleksen med meg, snakker om investering!<3 Kom hjem fra jobb, spiste middag, satte meg i en stol på stua og leste tegneserier og spiste lørdagsgodt - og sovna. Våkna (ble vekket) halv åtte (!!), på sofaen, og med betydelig redusert mengde lørdagsgodt igjen i posen. Koselig lørdagskveld med mamma og pappa, ettersom to søsken var i Trondheim, og den siste var mest opptatt av Farmen. Søndag ble det tur i fjæra, DEN nydelige kveite-middagen (naaam :D ) og mimring da cd'en "Hits for Kids 2" dukket opp. Tog tilbake til Steinkjer og KAKE - for Jane hadde bursdag! (Gratulerer med dagen! :D ) Og ikke minst - Ligretto! Tidenes morsomste kortspill, som det er så lenge siden jeg har spilt at jeg måtte friske opp på reglene. I'm ashamed.

Det var langt om helga, og nå er det altså mandag igjen. Dagen har gått med på å nesten bli fornøyd med prioriteringen til Samordna opptak, ikke få tak i veilederen jeg ville snakke med, spise kylling-wok med mine fantastiske samboere og LIGRETTO! :D *kose seg* Jah, og så har jeg -endelig- kjøpt meg ny slikkepott. Beste følelsen ever å sende den gamle på hodet ned i søpla! :D

Dagens bilder:

Vi kjøpte egg, og se på forskjellen! Er sånt man må regne med når man kjøper økologiske egg ble jeg fortalt :)


Og dette dere... *sukk* *sikle* ...er en veske jeg fant på Zebra før helga. Dessverre var den for dyr, for selv om det står Jack Sparrow på den så var den jo litt stygg da... Hadde den kosta mellom 50 og 100 hadde jeg kjøpt den, men ikke for 174 kroner nei. No go Hosé! Men jeg skulle nok brukt den om jeg hadde hatt den ja!

Ingen kommentarer: