3.4.08

Happy ending

I dag mens jeg var ute en tur satt det en liten pus og mjauet så sårt. Den diltet etter meg da jeg gikk, og var så kosete og søt - jeg bar den til og med et lite stykke før den ble lei og hoppet ned! (Noen ganger må jeg bare undertrykke allergikeren i meg og gi etter). Jeg tenkte jeg kunne ta den med til dyreklinikken på andre sida av elva, for de kan ha den noen dager mens man leter etter eier og sånn, men den ville bare bli med meg til Prix. Så jeg gikk. Sukk:/

Men! Nå har jeg hørt at Trude fant den, og at den har fått et hjem i hvor-det-nå-er-hun-bor! :D Veldig fint, spesielt med tanke på at dyreklinikken må avlive pusene når det ikke melder seg en eier etter et par dager. Men den var liksom "min" i to små minutter mellom boligblokkene og Prix der, så jeg er litt lei meg for at jeg er allergiker :/

Den søte pusen (som selvfølgelig snudde seg akkurat da jeg tok bilde...):

Så pusen fikk et hjem likevel, og den er visst veldig snill - so all ends good :)

1 kommentar:

Anonym sa...

NEI,du får IKKE katt til jul!! Vi skal ha ribbe som vanlig!

Mamma