3.3.08

Hallo hverdag, er det deg?

Fredag ble eksamen levert i god tid, og jeg kunne reise hjem med god samvittighet på lørdag. Marsimartnan hadde mye å by på i år også, og jeg skaffet meg de obligatoriske lakris-tauene (eller hva man enn skal kalle dem..) og ferske smultringer. Lillebror kjørte en runde med radiobil, mens søstrene sto på sidelinja og filmet og knipset. Flink bak rattet ja, det er nok en god sjåfør in the making! Så dro vi hjem og jeg la hodet på sofaen bare bittelitt, i god tro om at familien ville lage nok leven til at jeg ikke fikk sove. Jeg våknet to timer senere.

Til tross for antiklimakset etter 100% innsats i forrige uke greide jeg å dra meg på skolen. I dag har vi gjort et tappert forsøk på å dytte bachelor-oppgaven videre, og jeg har gjort et forsøk på å digitalisere VHS. Fikk inn både bilde og lyd, men noen lagring var det ikke snakk om. Gir Avid natten til å slappe av på, og håper det går bedre i morra.

Trening har det også blitt, så i dag har jeg vært flink! Dagens bilde er vel en uke gammelt, men jeg synes det skal få være med likevel: Man kan bruke en kakeboks (tine?) til så mangt!

Ja, feks. til å holde pannekaker varme.

Ingen kommentarer: