31.3.08

God natt!

Altså, først må jeg vel nesten forklare "vaxi suw bie" litt.
"Vaxi" = mye, veldig mye, abnormnt mye osv.
"Suw" = kort for suverent, brukes om...vel...ALT
"Bie" = blir det

Man kan altså si feks. "Vaxi fin bil", noe som oversatt betyr "Det var en veldig fin bil, synes jeg". "Suw" kan brukes i så mange situasjoner, både når noe er bra og feks. ironisk. "Bie" brukes ofte som et eget ord, da i formen "Bieja". Legg merke til at dette uttales med laaaang a: biejaaaaaa. Eksempelvis hvis noen spør om du skal på skola i morra, kan du svare "biejaaaaa". Om noen spør om du var på skolen i dag kan du svare "vaæjaaaaaa".

For det andre: I min alderdoms svakhet kom jeg i skade for å kallen tjelden for "kjell", noe jeg ber allerydmykest om omforladelse for. Selvfølgelig heter det tjeld. D-oh.

For det tredje: En tjeld-radar som tilleggsutstyr på mobilen hadde ikke vært meg imot:)

Og med det fjerde skal det skje, og jeg skal legge meg. I morra er en ny dag, og jeg skal se mer brødrene Dal og et-eller-annet Atlant-is! :D

Helt til slutt en gakk-gakk:

Litt uklar, ikke fordi den er tatt med mobilkamera denne gangen, men med 200 mm. linse - som ikke kom nært nok fordi jeg er SKUMMEL (synes gakk-gakkene) - og det eneste bildet kan brukes til er blogging fordi digitalzoom SUGER og gjør bildene små og kornete og ubrukelige (til noe annet enn blogging).

God natt! <3

Ingen kommentarer: