10.3.08

...kunst?

En rød penis tagget under en bro i Steinkjer. Ungdomsstreker eller kunst? Selv om det er både vulgært og hærverk tror jeg at jeg vil tillate meg å kalle det for en slags kunst.

Med fare for å bli for dyp her: En ungdom med en sprayflaske og ingenting å si - det i seg selv mener jeg (til tross for at vi snakker om drittunger) er poesi. Når så denne identitetssøkende og (i all sannsynlighet) usikre ungdommen løfter armen,- hva er det da norges stolte ungdom ønsker å formidle til oss? *setteigangstankeprosesser*

En rød penis på veggen kan være veldig mye mer enn bare en rød penis på veggen.

I det poetiske hjørnet i dag ja. Sånn kan det gå!

2 kommentarer:

hanssen-familien sa...

Hihi, jeg kunne ikke unngå å legge merke til den noe finurlige vendingen *setteigangstankeprosesser*, og lurer på om den s'n inni der, er en typo, eller om det også var en dypere mening bak dette nye begrepet..? *fnis*

EM sa...

Neeeei!!! Hahaha, jeg hater jo når folk slenger inn randome s'er i alt de skriver :O Megatypo!