29.2.08

Eksamensjobbing

Man skulle tro det var nok med en 2x2,66 GHz Dual-Core Intel Xeon, 5GB RAM MAC og to 19" skjermer per person - men nei. Vi må nok ha laptopene også ja. Var det noen som sa "nerd"?

(min helt til venstre)

Nå rendrer jeg ut i HD720 og ligger vel på 12-15 sekunders rendertid per frame - noe som er INGENTING i forhold til mange i klassen. Det betyr at mens enkelte satte på render i går kveld og fortsatt sitter og venter på siste halvdel av sin bildesekvens kjører jeg kjapt unna 144 frames på en kort time eller noe sånt. Det betyr også at det ikke er krise når jeg tilfeldigvis rendrer ut feil kamera...men det er jo irriterende nok. Nuh - rapport!

2 kommentarer:

Monica sa...

Kan du forklar ka 2x2,66 GHz Dual-Core Intel Xeon, 5GB RAM MAC betyr sånn i praksis? DA e du nerd da, hehe;D :-)

EM sa...

Hahaha:D KRAFTI maskin betyr det! Helt ærli så snudd æ mæ te Jane: "Fort! Gi mæ nå specks på maskinan her!" MAC vettu...helt rart å sett sæ foran laptopen min igjen no ja. Kor e eple-tasten hen!?!? :D