22.2.08

It's alive!

Du kjenner deg sikkert igjen. Noen ganger blir maten bare stående litt for lenge uten å bli spist eller kastet. Når du endelig finner det er det som regel totalt uspiselig, ekkelt å se på og ikke minst har du lyst til å dynke hendene i bensin og tenne på etterpå fordi det er ekkelt å ta i! Etterpå forteller du det kanskje til en venn, og ler litt småkjekt av maten som "møtte deg i døra" eller "var på vei ut i søpla av seg selv". Vel, det har endelig skjedd i Gulhuset også:


Tror det er lompe, og sennep og ketchup? Det neste blir vel at eggene begår hara-kiri i kjøleskapet.

Nå er 3D-oppgave nr. 2 levert inn, jeg er ferdig på jobb ooog det er HELG! I morra skal jeg ut og lete etter scart/composite-overgang så jeg får digitalisert noen timer med konfirmasjoner og andre eldre minner på VHS som ikke bør gå tapt. Så får jeg da endelig brukt den eksterne 500GB harddisken jeg kjøpte i høst til noe mer enn å mellomlagre småfiler. Jei!

Virker forresten som jeg gikk på en kjempesmell med de stearinlysene da! Men jeg synes likevel at de som er i butikken ikke er så fine...hadde jeg fått dem av en liten smårolling som hadde bæsjet stearin en uke etter hobbydagen så hadde jeg nok elsket dem ;D

GO HÆLG!

Ingen kommentarer: