23.11.07

Rotløs ungdom

Når ungdommen i Stjørdal virkelig skal opponere, da tar de finlandshetta på, militærbootsa knyttes hardt rundt leggene, og spraybokser gjemmes på innerlomma. I nattens mulm og mørke sniker de seg rundt i byen og legger igjen sitt merke, til skrekk og advarsel..

Eller ikke.

Jeg fikk forresten endelig tak i bord i går, men idyllen kunne jo bare vare så lenge... Etter å ha skrudd sammen alle tre bordene viser det seg at alle tre er skjevt sveiset (de er metallrammer med glassplater), og nå må jeg skru dem fra hverandre igjen for å bytte dem. Suuuuukk...

Til slutt en kommentar til filmen jeg postet i forrige innlegg: Så du gorillaen?

2 kommentarer:

Anonym sa...

LOL!
Kanskje dette var ungen som aldri fikk lov til å spraye med snøspray på vinduene hjemme hos mor?
Jeg husker de sprayet med snøspray på vinduene i barnehagen.. Men fikk vi lov å prøve? Å nei, da..
Men, det var ikke jeg som gjorde det her altså! Jeg vet godt at Merry skrives med to r'er.. Og skulle jeg sannelig ha greid å skrive Christmas også.

Mella sa...

hahah.. fryktløse schørdalungdommen.. shit, altså!

*klæm*