15.11.07

Løk, villsvin, lefse og bachelor

Først kan jeg fortelle at enden på visa med NSB ble at de skal dekke bussbilletten, men ikke togbilletten. Står du på stasjonen og venter og det ikke kommer noe tog og du ikke har billett fra automat er du like screwed som om du har det. Dvs du er faktisk mer screwed om du har det, fordi da må du prakkes med å sende inn den andre billetten etterpå. Ergo: IKKE BRUK AUTOMATEN!

Når jeg nå har fått det av hjertet kan jeg fortelle litt om de siste par dagers ekskapader.

Kameraet mitt har nå luktet løk i to dager, etter å ha fotografert sylting av rødløkchutney på Frosta. Jeg har smakt villsvinmedisterkake, og det var godt! Og i dag hadde vi tidenes koseligste tur inn til Flatanger, og storkoste oss med å filme baking inne på Kristines bakeri. Så herlige folk! Kan man adoptere eldre ektepar mon tro?

Ellers fikk jeg faktisk reservert bord på Jysk i dag (til tilbudspris!), så jeg slipper å betale 500 kr for et nesten helt likt et på IKEA :) <-glad!

Og så skriver jeg på bacheloroppgaven. Noe som har vist seg å være mer interessant enn jeg først trodde, mye fordi jeg sitter på en del relevant pensum selv. Jammen lønte det seg ikke, det semesteret med medievitenskap :)

Har ellers intet nytt å melde, bortsett fra at jeg ønsker meg en sånn kjole!

Ingen kommentarer: