17.3.11

Ut på tur!

I det siste har det vært et helt fantastisk vær! Sol og deilig har det vært, 25 grader i solveggen på det varmeste og fryd og gammen. Så jeg har jo vært ute på tur, med vakreste Nomi! Og eieren hennes da, vakreste A-C ;) Men henne har jeg ikke bilde av, bare Nomi med "Får jeg den godbiten du snakket om i sted snart eller?"-blikket sitt:


Full av sand da, haha:D Og så møtte vi disse raringene, to flotte unghester som sprang og sparket og lekte seg, men da de nærmet seg oss kom en av gammelhestan løpende og jaget dem vekk. Det er godt å bli minnet om hvor skummel jeg egentlig er innimellom.


Vi trøndere vet å utnytte sola når vi først ser den nemlig. Men jeg har enda til gode årets første minigrilling. Vil du bli med?

2 kommentarer:

AC sa...

Åhhh...så fine bilder!! Særlig det av Nomi! Du er så flink til å kapre øyeblikkene..:D!

Berit sa...

Flotte bilder med herlig vårsol! :) Ja, nå må vi stikke og grille en dag snart! Samle en gjeng unge voksne kjekke mennesker og kose oss skikkelig! Vi får vente til ukas regnvær er over og neste glimt av vår viser seg ;)