1.3.11

Nye beitemarker

Ja, da har jeg endelig blitt så stor at jeg har begynt å tenke på hva jeg skal gjøre med denne bloggen fremover. Omsider. Akkurat i dag. Enten den fortsetter i sin sedvanlige se-det-morsomme-mobilbildet- og hør-hva-jeg-drømte-i-natt-mønster eller ikke, så er jeg rimelig sikker på at jeg vil over på en ny plattform. Eller i det minste et nytt navn. Noen forslag? Til begge deler altså. (Merk: forslag av typen "Se min kjole", "Dagens antrekk", "Trim&Trening", "Skrap&scrapping"...ja, du skjønner tegninga - utgår.)

Faktum er at det i dag gikk opp for meg at denne bloggen går helt tilbake til 2005! Og det er mange liv siden den gang... (ihvertfall ett). Bloggen har aldri vært ment som dagbok heller (og noen personlig dagbok skriver jeg ikke lenger, og når jeg finner de gamle skal de brennes...moahaha >:D ), og hvorfor i all verden skulle noen andre - du!? -  ha glede av å lese om mine tidligere gleder og sorger/tabber når ikke en gang jeg har det? Og i alle fall når livet mitt er så radikalt endret siden den gang da! Nei...noe må gjøres. Verden får heller tåle at noen morsomme mobilbilder og sinnsykt underholdende (joda) drømmer vandrer heden.

Så, prosessen er startet (i hodet mitt i alle fall) - har du noen forslag kanskje?

2 kommentarer:

AC sa...

Hei :)! GLEDER meg til å følge med framover :)!

www.lilletambur.no sa...

Jeg har interesse av å følge med i alle fall, hehe. Men det er jo meg da :p