30.3.11

Drøm

Noen drømmer må bare skrives ned. Sånn som denne:

Jeg befant meg altså i en situasjon hvor jeg tydeligvis var sammen med en 60 år gammel mann. Mens han var opptatt med facebook bestemte jeg meg for at dette gikk jo ikke, jeg har jo en fantastisk kjæreste jeg er glad i! På vei til å fortelle dette til ham møtte jeg en annen person jeg kjenner som OGSÅ var sammen med denne gamle mannen, og etter å ha snakket litt viste det seg at han hadde en slags forbannelse over oss som jeg tydeligvis hadde brutt men som hun andre ikke greide å bryte. Men DA! kom det plutselig fram en bitteliten grønn dverg! Type irsk gull-i-andre-enden-av-regnbuen-dverg og sa at "Hvis du redder meg skal jeg redde deg!" og det var noe med ett ønske og greier. Da greide hun andre akkurat å rope "Du er fri!" før den gamle mannen rakk å dra henne vekk og TA-DA! Den gamle mannen forsvant og den grønne dvergen ble til en kjempekjekk blond mann! Som giftet seg med hun andre og så satt de nedi veien her og lagde votter etterpå. Votter med labyrintmønster på, og jeg skulle intervjue dem for å høre om alt det andre jeg hadde drømt egentlig var sant - men det ville de ikke si noe om. Og drømmen slutta med at denne min kjære venn som da var gift med denne blonde tryllegutten og satt og lagde labyrintvotter sa: "Men slutten på labyrinten i votten er jo egentlig at man bare kjører handa inni den da."

What a night...

Ingen kommentarer: