3.3.10

Å sovne...

...er ikke bare bare. Nå skal det sies at jeg er i rimelig dårlig form for tida, så jeg trengte de timene på øret (selv om jeg er helt mørbanka nå...) - men skal det da aldri være mulig å få sove i fred?

Så snart jeg lukket øynene var jeg på vei for å leie film, sammen med kjæresten. Da vi kom hjem oppdaget jeg at det jeg trodde var en koselig meg-vennlig film var intet mindre enn TRE filmer, som jeg først måtte SPILLE i for å komme til den koselige filmen...dette innebar blant annet at vi ble fanget i en hule sammen med et monster som spiste av oss ansiktene - men jeg var hele tiden klar over at det var en film, så jeg bare lukket øynene og ignorerte de hule "Jeg tar deg til slutt..." og "Jeg kommer og finner deg..." fra eh...dyret, og fikk da til slutt kavet oss ut av hula og inn på jobben min! Hvor jeg fant ut at hunden til kjæresten (en nyyydelig fin border collie) hadde blitt infisert av det ansiktsspisende dyret så jeg måtte DREPE det med en pistol jeg fant, bare at da jeg skjøt nektet hunden å dø og så viste det seg at det var en vannpistol og så drømte jeg noe om en hest og det hadde vært greit å si at dette var feberfantasier - men sånn ser altså en vanlig 3-timers lur ut for meg. Yeah. Hu-ra.

Ingen kommentarer: